Saturday, September 17, 2011

Bunga-bunga di Taman Sendiri

Musim raya...bunga2 kat rumah macam tau2 je...semuanya berbunga cantik...walaupun kurang perhatian dari tuannya, bunga2 tu tetap berkembang...bak kata pepatah, sayangkan bunga tinggal2 kan..nanti tau lah dia berbunga sendiri..hehehe


Orkid kesayangan...walaupun sekali sekala muncul..malu-malu...namun bila dia muncul aku cukup puashati...serentak pulak tu..agaknya mereka dah pakat kot.




Dah lama rasanya tak menjalankan aktiviti makeover taman kat rumah ni...agaknya sebab usia dah makin meningkat, kederat dah seciput, kemalasan dah maksimum...akhirnya taman tu terbiar...pokok2 yg ada berusaha hidup sendiri...aku cuma bagi minum je..tu pun kadang2 lupa. bukan apa..aku cuma nak latih pokok2 tu berpuasa...hehehe...zalim kan?

0 comments:

Post a Comment

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang