Monday, September 19, 2011

Ke KL lagi


Sabtu pagi, kami bertolak ke KL untuk rutin aku setiap 4 bulan ... temujanji dengan Dr di Hospital Kuala Lumpur. Sambil2 tu boleh la ambik kesempatan berhari raya di rumah kakak ipar di KL dan adik ipar di Shah Alam...juga merayakan sempena tasya habis UPSR.  Kami bertolak dalam pukul 11 pagi dari Jitra...sampai Shah Alam lebih kurang pukul 6 petang...kali ni perjalanan agak lambat kerana cik abe mengantuk...so kami transit banyak tempat.

Alang2 dah berada di shah alam, anak2 sibuk mengajak ke iCity. Lokasi dan Alamat I-City :



I-City
D-1-4 Jalan Multimedia 7/AJ
Seksyen 7
CityPark, i-City
40000 Shah Alam
 Inilah rupanya iCity tu...byk lampu2 cantik berbentuk pokok2...binatang2..liplap..liplap...memang cantik.


Mabuk lampu...







Selain dari lampu2 tu dan juga snowalk...yg lain tu biasa2 je, tak ada yg menarik sangat. Kami berada kat situ dalam 1 jam lebih je..lepas tu balik. ole-ole yang sempat dibeli...topi rabbit liplap..liplap..sorang satu . Kalau sesiapa yg suka tengok lampu2 cantik pelbagai bentuk, bolehlah berkunjung ke sini...memang cantik. Gambar2 tak banyak  yang dapat ditayang kat sini...tak banyak yg menjadi, kelam semacam je...photographer tak pro la katakan.





0 comments:

Post a Comment

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang