Sunday, July 03, 2011

1 Murid 1 Sukan

Sabtu pagi, kami ramai2 pakat gi ke kolej untuk larian 1 Murid 1 Sukan...disamping hari ganti untuk cuti raya puasa tahun ni. ish...hujung minggu yang memenatkan. Larian tu bermula jam 7.45 pagi dan berakhir sekitar 9.30 pagi. Lepas tu, kelas berjalan seperti biasa...masuk kelas dengan baju sukan...berpeluh2....macam2 bau ada.

Acara bermula...dirasmikan oleh Timbalan Pengarah KMK, Puan Norhashimah.


Pelajar2 KMK yang sentiasa bersemangat untuk aktiviti seperti ini... aktiviti belajar belum tentu semangat ke tidak kan? Walau apapun aku tengok pelajar2 tahun ni lebih agresif...awal2 semester lagi dah menunjukkan minat untuk datang jumpa pensyarah... bertanya dan berbincang...Satu perkembangan yang positif. 


Kami...yang tidak terkecuali ... turut serta berlari-lari emak...kadang2 je ... yang selebihnya...berjalan2 je...
Namun apa yang penting...semangat mesti ada. Kononnya boleh bakar lemak2 jahat yang terkumpul...bak kata  nora dan k.yati.


Selepas sesi membakar lemak...diikuti dengan sesi menambah lemak...dan aku tengok  untuk sesi ni semua orang nampaknya begitu bersemangat...Nampaknya azam membakar lemak pada larian tu telah diakhiri dengan jayanya..he..he..he.

0 comments:

Post a Comment

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang