Saturday, March 26, 2011

Happy Birthday Aneesa

25 Mac 2003...  Happy Birthday Nur Aneesa Sofea... yang ke 8 tahun.

Tahun ni tak buat majlis hari jadi besar2...mama tak berapa sihat...tak larat nak masak. Walau macamana pun sebelum tu kami dah penuhi permintaan dia...pi ke Mc Donald makan2.... dalam perjalanan balik kami singgah beli kek dan makanan ringan. katanya dia dah jemput kawan2 datang kat rumah pukul 6 petang....kesian kat dia. walau apa pun aku tengok dia betul2 happy hari tu.



with mama and abah

 afiq, aneesa, tasha dan along

afiq mengetuai acara nyalakan lilin...

potong-potong...

tetamu adik pada hari tu...
tahun ni kami ajak tetamu2 kecik je...mak ayah semua terkecuali

abah kata...kesian kat adik sebab beli makanan segera je. Jadi masa majlis berjalan, abah pi beli mee dan terus tunjuk skill memasak... Chef Azizi in the house

memang terbukti sedap mee tu...hingga menjilat jari

Tengah bermesyuarat tentang aktiviti yang nak dibuat....
Hari tu aku tak rancang apa2 aktiviti pun untuk budak2 tu...dia orang yang tentukan sendiri.


Akhirnya, persetujuan dicapai.. main permainan 'Spin The Bottle'. Macam2 ayat keluar pada hari tu... sapa yg jadi raksasa....sapa yang suka kentut....dll lagi...lepas tu semua pakat gelak pada orang yg terkena...ish apa punya permainan la...

antara kad yang diterima dari kawan2...
Dah selesai makan... main kat luar rumah pulak...lari-lari kutip kertas

1..2...3 ..lompat

yeyyyy dah selesai majlis hari jadi.
The End

0 comments:

Post a Comment

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang