Tuesday, July 20, 2010

Kelab Lestari Bumi

Pagi isnin 20 Julai 2010, aku,k.ida,k.yati dan nora ke nurseri ....kelab lestari bumi untuk acara cantas mencantas. sebelum berkerja kena snap dulu, ini lah antara aksi2 kami...nampak macam rajin je kan, bersungguh2 gitu.

aku dan kak yati sedang tekun berkerja. gambar kak ida tak ada dalam ni sebab dah di sensored..tertonggeng semacam je. kena pilih gambo yang cun-cun je untuk masuk sini ...

kak yati dengan aksi potong2....habis togel pokok dikerjakan. ..bak kata Tn hj Raja " betul ke ngkau potong tu ti..." itulah ulasan untuk kerja kami hari tu. ish..ish..ish jgn main2 Tn Hj kami semua ni pro punya tukang kebun...silap2 haribulan kolej dah tak perlu ambik tukang kebun lain dah...kami boleh tukar profesion jadi tukang kebun berijazah, canggih tu. boleh jimat duit kolej kan..

ini gambar bunga yg aku snap kat luar pagar nurseri, bukan hasil kerja kami ye..ini kak yati makmal punya. aku saja je boh kat sini sebab aku suka sangat bunga ni, cantik. lagipun aku dah terambik sikit untuk bawa balik rumah tanpa minta kebenaran...minta sikit ye kak yati makmal...

0 comments:

Post a Comment

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang