Friday, July 02, 2010

Program Portluck JSI

Julai 1 2010...kami mengadakan program portluck mengikut aras...semua pakat2 bawa makanan. unit ekonomi biasalah...main tempah2 je. kami bukannya apa...nak masak sendiri takut nanti terlampau sedap. tak larat la nak ambik orderan.

Gambar ni boleh jadi bahan bukti ni..siap ada KJ dan timbalan pengarah lagi. Kak ida macam biasa...dengan gaya ibu2 gitu...potong2 sayur. kak yati macam biasalah...anggun dan bergaya. aku..? macam biasa tukang ambik gambar...walau pun tak dok dalam gambar tapi tetap maintain anggun dan bergaya. ..ada sapa2 nak muntah tak?...silakan...silakan

tengok si nora tu...bukan main lagi sengihnya...almaklumlah ditemani oleh Ramesh dan Jahaya...

Aku, Nora and Jahaya...macam popular sangat la si Jahaya ni..sampaikan dua kali snap dengan dia. walau apapun inilah mak2 dara unit ekonomi.

mak2 dara dgn gaya ala-ala 6o an. kalau anak2 tengok mesti mereka pun pening. apa lah mak2 aku...walau apa pun kami bahagia dgn cara ini.

0 comments:

Post a Comment

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang