Sunday, October 17, 2010

PTK OH PTK

Aku baru je abih menjawab soalan PTK...susah woo. Tanya macam2 sampai berpinau..mata. Nasib baik ujian kali ni aku ambik cuma untuk perbaiki result yang lepas je...kalau tak mesti hancuss result aku kali ni. Nampak gayanya kenalah guna result yg lama juga...aku dah lulus dah yg tu, cuma saja suka2 nak perbaiki konon...utk dapat 4...boleh la dapat anjakan gaji. Nampak gayanya...ni bukan perbaiki bagi elok...lagi terlentang ada.
Syukur PTK dah dimansuhkan...patutnya dah dimansuhkan dari dulu lagi. Memang tak patut kan...nak uji kecekapan berdasarkan ujian. Dapat jwab soalan dah dikira cekap. ..dapat naik pangkat...dapat naik gaji. Bagi budak2 baru ok la...otak mereka masih fresh..baca apa pun masuk je. bagi kami yg dah tuttttt....ni , masalah la sikit. baca berkali-kali pun belum tentu nak lekat dikepala...alamatnya tak cekap la sampai bila2. Tapi risau juga kan...depa nak ganti dengan apa pula lepas ni?

0 comments:

Post a Comment

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang