Monday, October 25, 2010

Let Me Whisper You My Story

Kali ni cerita apa la agaknya aku nak cerita ya...Aku pun tak tau nak mula macam mana. Tapi yang pastinya aku sedih sangat2 nih. Kadang2 aku rasa macam tak adil je kehidupan ni...kenapa aku selalu berada di pihak yang tidak 'bernasib baik'. Memang aku selalu peringatkan kat diri sendiri supaya redha dengan apa jua ketentuan..tapi kadang2 hati jahat aku ni terdetik juga. ...

Mesti korang confuse kan...awat la mek rose ni? buang tebiat lagi sekali ke...ahak...ahak. Ok ...sila confuse ya. ... bak kata Ct nurhaliza 'Biarlah Rahsia'. Aku suka la kat gambar bawah ni...macam sesuai je...

Happy Monday Again...to all

May Allah Bless You

0 comments:

Post a Comment

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang