Tuesday, October 26, 2010

Surat Adik

Anak bongsuku..7 years old Aneesa Sofea memang cukup suka tulis surat atau pun bagi hadiah untuk mama dan abah. setiap kali balik kerja mesti ada surat yg dia bagi...kadang2 kad yang dia buat sendiri....kadang2 hadiah yang dibalut kemas, biarpun hadiah tu dari barang2 dia sendiri yg pastinya aku yg berikan pada dia sebelumnya...tak kesah, asalkan ada hadiah untuk mama dan abah.... Nilah antara surat2nya...memang aku akan simpan sebab nanti kalau dia tanya dan surat tu tak ada...merajuk la jawabnya. kalau merajuk saja tak apa..ni siap nak lari dari rumah lagi nih....ish...ish...

Benarlah kata orang, karenah anak2 ni kadang memeningkan kepala dan menguji kesabaran kita...merajuk....bergaduh....menangis....dan macam2 lagi. Memang pening kepala, ...tapi pada satu saat, bila mereka dah besar....kita akan merindui saat2 itu... Aku dah mula merasainya...aku merindui masa2 kecil mereka...masa baby...masa baru belajar berjalan .....bla...bla...bla...

Cepat kan masa berlalu...? Jadi moral of the story...hargailah apa yang anda ada pada masa kini kerana mungkin selepas ini anda tidak akan memilikinya lagi. Eh betul ke pepatah tu...? .. setuju je lah ya.

Aneesa Sofea - Baby

Aneesa Sofea - dah boleh bertatih. Dah pandai bergaya tu...

Aneesa Sofea - Kini

2 comments:

  1. macam sapa???...macam mama dia la tu..hehehe..merajuk dalam ketawa...

    ReplyDelete
  2. comelnye anak cikgu mcm cikgu hhehhe :)

    ReplyDelete

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang