Pages

Monday, June 06, 2011

Cerita hari ini...

Salam
6 jun 2011
For everthing you have missed, you have gained something else;
And for everything you gain, you lose something else;
It is about your outlook towards life. You can either regret or rejoice


Hari ini pendaftaran pelajar baru ambilan kedua...tak tau lagi berapa ramai yang akan masuk. Maklumlah, sekarang ni terlalu banyak pilihan...diploma..asasi sains...berlambak2. Semua pakat offer...pilih je nak yang mana...IPTA ada, IPTS ada...Ada pelajar yang dapat offer sampai dua tiga tempat...tahniah. Ada juga yang tak dapat offer langsung...jadi pilihan terakhir pi je ke tingkatan 6. Walau mana tempat pun kita pergi...yang penting usaha...pasti berjaya.

Aku terkilan juga sebenarnya...anak saudaraku tidak berjaya untuk ke program matrikulasi..walaupun telah berjaya memperolehi 5A dalam SPM. Puncanya...matematik tambahan cuma dapat gred E...syarat mimimum untuk ke matrikulasi program perakaunan. jadi keadaan ini boleh dijadikan peringatan...kalau nak masuk matrikulasi matematik tambahan kena buat betul2...kena score..

Walau apa pun aku doakan yang terbaik untuk Farah....terimalah apa yang ditentukan. mungkin ada yang lebih baik menanti di depan. rezeki ada di mana-mana. with hope..anything is possible. Never..never give up.

No comments:

Post a Comment