Saturday, August 14, 2010

Makeover Pasu

N3 kali ni pasal makeover pasu pulak.Sebenarnya dah lama juga aku makeover pasu ni, cuma tak diupload ke sini...malas. Pasu tu asalnya warna teracotta...pasu untuk tanam pokok tu. Warnanya dah kusam, maklumlah usianya pun dah tak muda lagi... Nak jadi cerita, saki baki cat rumah aku hari tu masih ada...jadi daripada dibuang aku cat lah kat pasu ni..kaler grey gelap. Lepas tu aku tukar bunganya..munger rose gitu...cantik kan? Gambar kat sebelah tu aku sengaja pose senget...seni la kononnya tu.Utk makeover yg ni tak ada petua ya...tak dapat petua dari sapa2 pun. Kat sini nak buat pembetulan nih...sebabnya ada yg dah merajuk dah...alahai sayang busyuk...busyuk.... Pembetulannya...Petua utk bagi pokok segar dan berbunga tu sebenarnya mak lang yg beritau kat nora...nora cakap kat k.yati..kak yati cakap la kat aku dan k.ida dan seterusnya berkembang la ke se antero dunia... syitah pun nak kena ni...kata kat kami ya, tak pa kami repot kat Dr baru tau...

1 comments:

  1. rasa mcm dah lm tggu hadiah botol decoupage dr mek rose..smpi dh nak besday pulak, tak nampak lagi rupanya...
    mek rose kalau nk repot DR, silakan...ader aku kesah ?

    ReplyDelete

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang