Monday, August 09, 2010

Pelita Comel ku

Pelita baru ku...cantik tak? dah lama mengidam nak pelita macam ni. nak buat sendiri tak upaya. dah lama cari sebenarnya...akhirnya jumpa kat blog kak sali. terima kasih ya kak sali...lain kali boleh order lagi. Selain dari pelita ni, aku juga ada beli ktisu decoupage dan decal...lepas ni boleh la buat projek baru..makeover apa2 yg patut. Sekarang ni dok tengah pening mana nak letak pelita comel ni...rumah dah penuh dah.aku bimbang nanti rumah ku bertukar jadi kedai perabut.

1 comments:

  1. very nice...rasanye rose wat leh
    sendiri..mai k.ida leraikan...peh tu roae cantum semula...k-ida pandai part pekecai je..hehehe

    ReplyDelete

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang