Saturday, November 27, 2010

Cuti Sekolah .... Day 2

Jumaat, after breakfast.... pagi2 lagi adik cakap dia mimpi mandi kat kolam...aku faham la tu, sebenarnya dia nak ajak aku pergi mandi kolam...dalam pukul 11 pagi, .aku bawa anak2 ke swimming pool...ni aktiviti wajib kalau kami menginap di hotel. Tak ke mana2 pun tak pa, asalkan boleh mandi kolam sudah cukup.


Anak2ku, Tasya, Afiq, Aneesa dan Fatehah


Adik nak belajar berenang...

Inilah barisan kita....

Habis sekerat hari kat kolam renang...menggigil....sejuk. Misi yg pertama dah selesai. Petang...agenda apa ya? Janji untuk beli hadiah untuk afiq sempena 5A UPSR belum tertunai lagi lagi nih...

1 comments:

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang