Monday, November 08, 2010

Cuti..Day 1

Cuti Kolej disambung sampai ke hari selasa sebab banjir. Seronok bila dengar cuti ditambah...tapi yang tak seronoknya, kena ganti. Ish ni yg malasnya....ganti pulak mesti pada hari jumaat. punyalah la tak sesuai kan..? Walau apapun..cuti mesti dimanfaatkan, betul tak? Aku apalagi...pujuk la cik abang tu untuk sambung misi kami yang tergendala sebab banjir hari tu.....bercuti ke KL, kononnya nak menghadiri majllis kahwin sepupu dan juga kesian kat anak2 sebab dah janji nak bawa mereka bercuti. Hidden agendanya...Ariani sale weh...ni lah misi yang paling utamanya....ahak. Kat Alor Setar pun boleh beli, tapi bila dah banjir nak pergi macamana...sale tu pulak 3 hari je (jumaat sampai ahad untuk yang ada member card). Jadi berbekalkan misi-misi tersebut, maka bertolaklah kami ke KL pada sabtu pagi....jalan masih lagi dinaiki air, kami redah air kat kepala batas...tapi sikit je kawasan yg tenggelam.

Kami sampai kat rumah kakak di Pandan Jaya pukul 1 petang. Rehat sekejap...pukul 4 petang aku dan hubby ke Jalan TAR... menyelesaikan misi utama aku...Ariani. Anak2 tinggal kat rumah kakak...sabar ye, misi budak2 hari ke 2...walau apapun kena selesaikan misi mama dulu ye. ..he..he . Ariani bagi less 40% - 50% untuk pemegang member card. ... rasa macam murah betul...tapi bila time nak bayar terkejut la pulak....kopak jugak la beratus-ratus. Nak buat macamana sebab dah 'terambik' banyak helai....jadi kenalah buat2 terkejut bila dengar harganya....cover line la depan hubby..ahak.

Malamnya kami ke Majlis Perkahwinan Sepupu di Holiday Villa. Ni la gambar2nya. Tapi gambar tak berapa jadi...gelap je. Maklumlah aku ni bukannya reti nak guna kamera tu...hubby pulak tak jadi ikut sekali...letih katanya.

Pengantin Baru.... Juili Dan Suami

Kumpulan penari cilik pada malam tu

Anak2 saudara, Juana dan Effa

Aku...

0 comments:

Post a Comment

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang