Saturday, January 01, 2011

bye 2010 and hye 2011

bye 2010...

Salam to all my readers and followers tersayang sekalian...cewah macam popular gitu.  Tahun 2010 dah pun ditinggalkan... sedih kan...macam2 cerita kita, ada yg sedih.... ada yg indah.... ada yg separuh indah.... ..



Semalam 31/12/2010...aku akhiri tahun 2010 dengan pi beli ubat banyak2 kat Alor Setar...kesihatan makin tak menentu....maklum umur pun dah semakin tak muda....penyakit suka sangat nak berkenalan. Nak tau ubat apa aku beli? Jom tengok picture ni... 4Life Tranfer Factor





 Ramai yg dah guna...untuk mereka, sangat berkesan...jadi apa salahnya aku mencuba.

FUNGSI TRANSFER FACTOR - yg aku ciplak dari internet.


  • Mengenal pasti - sel-sel NK (Natural KilIer) iaitu sel-sel pertahanan di barisan depan yang akan menyerang segala sel-sel kanser atau virus yang bahaya.Tanpa maklumat ini, sel sel NK kita tidak akan kenal musuh musuh mereka.
  • Mengambil tindakan - sel-sel NK akan bertindak dan membunuh semua musuh-musuh dalam badan
  • Mengingati - sistem imun yang telah kembali seimbang akan berada dalam keadaan bersedia dan akan bertindak dengan serta-merta apabila musuh itu masuk buat kali kedua.
  • Memodulasi – meningkatkan imun badan apabila sistem imun rendah dan menenangkan imun badan apabila sistem imun terlalu tinggi secara serta-merta.

Itulah produknya...habis la beratus2...takpa lah, pelaburan untuk kesihatan...moga2 pelaburan ini berbaloi.



Hye 2011


Tahun 2011...bertambahlah lagi usia...Tahun ni punya wishlist....macam2 ada.

Apa2 hal pun...target aku paling utama...tahun ni kena ubah sikap...kena jadi labih bersemangat untuk menyiapkan tesis PhD aku. Tak mau dah main2....




Jadi tahun 2011; sila lah beri aku hidup yang bahagia untuk 365 hari yang seterusnya! =)


happy new year everyone :)

2 comments:

  1. selamat tahun baru, kak!! moga berjaya dgn PhD tu. have a blissful days ahead :)

    ReplyDelete
  2. thanks dik..kena usaha lebih nih.

    ReplyDelete

 

My Secret Diary. rose-duniaku Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang